Just a dream

Hellu!
Idag har jag vart och spelat laser game med polarna, vilket var skitkul fast jag var typ blind därinne jag sprang in i väggarna hela tiden och höll typ på att välta halva stället, haha.
imorn börjar... SKOLAN, jag döör har inte alls nån lust inte ens en gnutta i min som längtar dit, bara fler prov och sånt skit.

I fredags var jag och familjen på middag med våra thailnads kompisar och vi hade bestämt att åka i december i två veckor, över julafton och nyår och det skulle kosta över 100 000!!!, Det är väldigt dyrt och vi ska dessutom köpa en stuga till gotland och dt kostar runt 50 000 det med och vi har lite svårt över hur vi ska få ihop det, så vi kanske ska åka över höstlovet(+en vecka till såklart)för då är det inte lika dyrt.

Nästa vecka är helt vanlig så nått speciellt kommer inte att hända, men vi hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0