Veckans planer!

Sha på er, hoppas ni har en bra morgon!, själv sitter jag framför datan och "Vakna med the voice" och väntar på att gå till prao-jobbet, och om jag har glömt att nämna det så prao:ar jag på dagis, med 1-åringar och de är så söta vill bara krama alla hela tiden, haha

Den här veckan ska det hända lite faktiskt det blir Saras och Frida L:s fest och det ska bli shopping och min mamma kommer hem från Thailand och jag hoppas hon kanske har fått med sig något därifrån ;)
(Min mamma har förresten min camera och därför har det varit svårt att lägga ut outfit bilder tyvär, men så fort hon kommer hem blir det mer bilder!

Om 20 minuter börjar min prao men jag ska nu fixa mig iordning och äta frukost, see ya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0