Trött...

Hejsan förlåt för dålig uppdatering men jag har inte vart hemma så mycket och min brorsa har haft min dator.
Men så här har min helg sett ut:

fredag: Då var jag i skolan och sen med var jag med tjejerna på "fest" på gården

lördag: På dan var jag i kista med Julia, Frida L, Emmy, Sara, Nichole, Hilda och Caroline för att shoppa till Frida M:s fest, vi hade askul och vi spelade in världens tråkigaste video, haha

Söndag: Trött från igår, sen träning och nu bloggar jag och ser på tv (fast jag ska igentligen plugga, men jag är såå busig!)

Imorgon ska jag upp runt halv 6 för att jag ska iväg med några i klassen till våran idrottslärares skola i stan där vi ska bedömma i friidrott, fast hon har inte sagt hur vi ska bedömma för att hon inte har varit på skolan så hur det kommer att gå imorn har jag ingen aning om, men om man vill så får man stan efter vi är klara så då hinner jag shoppa lite!
Och på tisdag är det skolfoto NEJ!!, jag blir aldrig bra på skolfoton så jag längtar inte till det men man vill ju ändå vara fiin på fotot så jag ska köpa en ny tröja iaf, men jag ska ha vanliga kläder på mig inte ngt speciellt precis.
Nu ska jag fortsätta däcka framför tv:n hörs:)

Den här tröjan vill jag ha på skolfotot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0