solen skiner inga sura miner

Nu blev det varmt och fint väder, härligt detta gillas!
Idag försov jag mig och men jag kom inte försent som tur var. Men i skolan var jag så trött de första lektionerna att jag bara ville lägga mig på golvet och somna, haha
Men annars har det vart bra, idrottslektionen var rolig för vi var inte så många och då blev det faktiskt roligare :)
Senare idag blir det träning, längtar för att jag ska tävla snart och jag vill var så bra som möjligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska tävla på en men min tränare sa att jag skulle få tävla på flickis-flickis och halvskruv!
Nu ska jag göra läxor hörs sen!

Dagens outfit:


Skinnjacka:
ellos
Palestina sjal: lindex
Skor: converse
T-shirt: jack jones
jeans: ginatricot

(nej nu spöregnar det!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0