Läxor+läxor= massor med läxor

Just nu sitter jag och gör läxor, jag har jättemycket läxor den här veckan, förstår inte hur jag orkar...menmen idag har jag vart i skolan och jobbat lite. Alla hade sovmorgon utom jag som hade elevråd, inte precis dt bästa under dagen.
Just nu har jag damp på en person som har ett så tråkigt liv så han inte har bättre för sig än att kommentera hur jag ser ut, vad jag har på mig och vad jag gör, kan faktikt inte förstå hur mitt liv och vad jag gör med det rör han, menmen.
Resten av dagen blir det träning, fristående måste verkligen sätta hela dansen nu så jag kan tävla på den.
Nu ska jag fortsätta med mina läxor, hörs sen!

Dagens fina:

Skjorta: Lånat av Emmy 
Tights:
bikbok
Linne: ginatricot
Halsband: bikbok

Facelook:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0