kladdkaka!

Hej just nu sitter jag och doftar på den underbara lukten av min kladdkaka, så gott!
Idag har vi haft temadag i skolan och temat var lagar och brott och sånt. Vi fick se en film som handlade om några militär killar som störtade i havet med ett flygplan men lyckades ta sig till en Ö, men på ön blir några killar galna och dödar sina kompisar och de här killarna var kanske 8 - 13 år men två killar var mer mogna och det ville bara komma hem men de andra killarna gav sig på de och en av de mogna killarna blev av med hans glasögon och han kunde inte se och då gick det till de omogna killarna för att ta tillbaks de men eftersom han inte kunde se sä puttade de en stor sten på hans huvud och han dog direkt..., en av de dåligaste och hemskaste och konstigaste film nånsin sett, filmen hette något "the lord och the flies" jag skulle inte rekomendera den.
Det är killarna längst fram som är de mogna och längst bak de omogna ;)



Men annars har dagen varit bra inga lektioner, yippie!
Nu ska jag plugga lite sen blir det middag och kladdkaka, suktas jag?, haha, hej då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0