taaz.com

Hej allihopa! Jag blev tipsad om en sida av Hilda där man kan ladda upp en bild på sig själv och då kan man ändra hårfärg och det är askul, så om ni vill färga håret men undrar hur det kommer att se ut så rekomenderar jag den sidan!

Så här ser jag ut i olika hårfärger!
1.

2.

3.

4.

5.

6.


Man kunde även sminka sig själv så jag hade jättekul med det!, så här blev jag efter lite sminkning!
7.


Jag älskar bilden ovan! Vad tycker ni?, kommentera gärna :D

Vilken hårfärg passar mig bäst?




Kommentarer
Postat av: Emmy

Heeeej!

jag tycker att den bilden med sminket var cool men det vaar väldigt bloont :D

fast awsoome du såg typ lite ur som Amanda Jensen :P

2010-10-12 @ 15:01:31
Postat av: Svar till Emmy

Aah, jag vet men jag ville likna henne lite för hon har så fint hår :D<3

2010-10-12 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0