förlåååt...

Jag vet har inte bloggat på hundra år för att det har vart mycket med skolan och skolan kommer alltid först.
Menmen nu är jag tillbaks, yey!
idag efter skolan så stack vi till lilla rött och åt och jag var där med Sara, Hilda, Emmy, Erica, Frida, Carro, Martin, Marcus, Simon och Samuel :P
Vi var ute och röjde härligt i skälby, haha, men en viss person får mig att lacka och nästan gråta över att han förstör mitt liv jag vill bara skrika och slå den honom men jag är ju civiliserad så såklart gjorde jag ju inte det men jag skällde ut han och skrek att jag hatade han för att han får mig må så jävla dåligt men jag har underbara gurls och vissa killar som hjälper mig TACK!♥
Ídag eller i mu på morgonen ska Sara och Hilda sova hos mig och vi är såå konstiga..., hahaha
Snart så somnar vi säkert men vi ska se en film först men vi kommer troligtvis att somna till den, hehe
Men god natt och godmorgon till er som är morgonpigga!


Sara, Hilda och jag :D

hihi, jag just nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0