börjar att bli sjuk...

Nej inte nu så bad timing ska ju snart tävla och jag kan inte missa nån träning för jag behöver att träna men jag ska gå på träningen ikväll och det kommer säkert att göra mig sjukare menmen.

Idag i skolan var det en teater som uppträdde och gud vad roliga de var, haha, trodde jag skulle dö av skratt jag ramla nästan av stolen! skådespelarna var asbra för att de gick verkligen in i sina roller och det var så trovärdigt, skulle utan tvekan vilja se den igen :)

Imorn blir det orientering i det härliga svenska vädret, jag gillar verkligen inte att orientera jag vet inte ens om jag ska springa själv eller med nån annan jag har ingen lust att tappa bort mig i nån skog nånstans och att vi också kommer att få betyg på detta gör allt bara mycket värre.

Nu ska jag byta om och snart blir det träning men vem vet hur det kommer att gå, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0