tjabba tjena hallå...

Vi säger så, hihi min underbara humor.
Idag har jag vart i skolan och haft en väldigt lugn dag den kändes inte alls så lång så man somnar(inte för att jag brukar göra det, hehe *host*)
Idag så ska jag förhoppningsvis shoppa lite, behöver grejer till gympan och ett par vinterskor fast det tvekar jag på att jag får men man kan alltid hoppas!
Den här veckan blir nog ganska lugn typ inga prov och bara några få läxor.

Ja juste, igår fick jag reda på att jag kan vinna ett stipendium på 1000 kr!
Varför: Alla lärare tog ut 20 elever som de tyckte var bra kompisar och sen lottade de ut 3 tjejer och 3 killar och jag var en av de tjejerna!, så håll tummarna för mig ♥

Nu ska jag klämma pengar ur pappa ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0