höstlov!

Yes äntligen höstlov!, ingen skola och inga läxor hur bra känns inte det från en skala 1-10 :D
Idag har jag vart med Emmy i kista, jag köpte inget för att jag försöker att spara pengar faktiskt så jag kommer knappt inte att handla nånting alls för ens jag fått min månadspeng, önska mig good luck, hehe
Den här veckan kommer att bli ganska lugn tror jag får se om nått intresant dyker upp men ska kanske på bio nån dag med Emmy och på fredag middag hos kompisarna.

Idag så hittade jag och Emmy de perfekta skolbalsklänningarna och vi ville knappt ta av oss dom!


Do you wanna mary me?


Nu ska jag fortsätta att drägla över bilden på klänningen, haha hej då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0