Hejsan

Just nu sitter jag och chattar med Sara och larvar mig lite, haha vi är så roliga ;)
Idag har jag haft SO-prov och det kunde ha gått lite bättre kanske men jag är nöjd iallafall faktiskt, och på NO-provet fick jag VG grattis Annié :D

Jag har lyckats spara pengar, (vilket har chockat min mamma haha eftersom jag är en sån slösare) så jag har sparat så jag har 800 kr wihooo!, jag sparade pengarna till att köpa en skön stickad tröja och en bustier så jag letar galet efter några just nu, haha

I helgen ska jag hem till Ida och Ellen för de har fyllt 14 grattis i efterskott girlz!, det ska bli roligt ska iväg på lördag och handla lite har haft så fullt upp i veckan så har inte haft tid att göra det tidigare :)
På söndag blir det som vanligt träning och säkert väldans massa städning och plugg för jag har 2 prov nästa vecka och ett läxförhör, engelska, matte och spanska också, jobbigt...
 
Men jag överlever nog om inte så hej då! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0