Converse...

Imorse kom pappa hem från Thailand och han hade köpt 3 par äkta converse till mig! :D
tack pappa :P ♥
Idag har jag haft prov i hemkunskap och nästan inga "riktiga" lektioner för vi hade först teater på svenskan sen lästimme då jag pluggade på provet och sen matte, teknik och sen prov och direkt efter provet fick man gå hem så ja slutade kl: 13.00 :D

Jag har fått lite kommentarer i skolan på mina "Annié tipsar" och det jag har att säga till er är att sån är jag och jag ändrar mig inte för nån och haha det var kanske lite roligt men jag är ju jag och det kommer jag alltid att vara ;)

Den här veckan bestämde sig lärarna att ösa på med läxor!
jag har:
onsdag: matte förhör, biologi, spanska, kort föredrag
torsdag: idrottsprov
fredag: läsläxa och matteläxa
Som ni märker har jag väldigt mycket tills imorn så jag måste plugga hårt nu :/
Vi hörs så fort jag kan annvända mammas data, hehe ses! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0