Var kreativ bestäm exakt hur det ska se ut

Jag har varit runt och kollat och hittade en intressankt(stavning?) blogg.
Den heter ellinorak.blogg.se hon designar och syr hennes egna kläder och hon är verkligen jätteduktig!

T.ex. här är en skinnjacka hon har sytt helt själv!



Den här är så sööt









Hon till och med sydde sin egen balklänning!


Jag gillar också att sy och designa mina egna kläder (det var kanske något ni inte visste om mig)
men min mammas symaskin gick sönder så jag har inget att sy med och då syr jag för hand och det tar evigheter och det blir inte särskilt snyggt och jag har bara gamla tyger och på syslöjden har de ju planerat vad man ska göra så man kan ju inte riktigt göra vad man vill, men men.
Jag vill även tipsa om en sida där du kan designa dina egna t-shirts, tjocktröjor, shorts, linnen och andra långarmade tröjor! den heter spreadshirt.se

Ses senare för en annan uppdatering!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0