Trött?

Jag känner mig så trött men jag vet inte om jag är det?,haha
Min dag har varit helt okej, förutom att jag och Emmy började med att göra ett matte prov fast sen hade vi idrott, lunch, spanskan var i datasalen så vi kunde öva inför provet, på SO:n tittade vi på film och på No:n skulle vi titta på träd och djur i en bok och sedan gick vi ut och städade så vi fick in pengar till våran klassresa. Så det var egentligen inga "riktiga lektioner" nog om det.
Är det fler än jag som är lediga torsdag och fredag!, fyfan vad skönt alltså! nu behöver man bara stå ut i 2 dagar till.

Här är dagens outfit:



Vi ses när jag uppdaterar igen måste plugga inför spanska prov imorn(bläh)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0