Läxor+prov=ingen tid alls

Gud va mycket prov och läxor jag har alltså, hinner inget annat(förutom ett blogginlägg)om dagarna.
Jaja åker man på semester så missar man väldigt mycket. Iaf min dag har varit rätt så tråkig det hände inte s¨å mycket förutom att vi fick en glass av Emmy efter skolan( tack Emmy).

Här är min outfit:



Gråa strumpbyxor
Svart linne
Grå långarmad tröja/tunika


Jag vet ingen bra bild men hade problem med att få en bra bild(alltså bilden ovan)

Jag i skolan (Frida fotade)



Här kommer ett "gott tips"

EN HALLONSMOTHIE!

Du behöver:

ca 1 till 1½ dl hallon(eller några andra frusna bär)
1-2 bananer (vill då ha den tjockare och inte så rinnig tar du 2)
ca 2-4 dl youghurt (det blir godast om du använder vanilj- eller frukt youghurt)

Så här gör du:

Börja alltid med att hälla i youghurten och skiva sedan upp bananen i ungefär 3 cm tjocka bitar och mixa. Häll sedan i hallonen men häll inte i allt på en gång utan ta ungefär 5-8 om gången.
Häll upp allt i ett glas och voila Nu har du en enkel och god smothie!



Ja nu måste jag plugga hej då ses sensre ikväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0