Kista, Erica

Helloo!
Idag har jag varit i kista med Emmy och Frida för att vi skulle handla present till Erica som har fyllt 14 år fast det var ett tag sen nu eller inte jättelänge mem men.
Vad jag köpte tänker jag inte nämna för att Erica kan se det så på lördag ska jag visa!
Men jag har såklart köpt till moi också!




Jag som hade lovat att inte köpa några fler t-shirts från gina tricot men den här var i annat tyg och så söt!!
99 kr från gina tricot



Jättefina shorts från gina tricot 99 kr satt perfekt inte som deras shorts brukar göra på mig!



Supertrenden prickiga tights! Skitsnyggt!



Gillar också de här randiga! Båda tightsen kostade 49:50 kr tillsammans (det var 2 pack) från h&m



Och så matchar jag allt med de här snygga nagellacket!! Det är h&ms egna och jag kan verkligen rekommendera dom de är supersöta! Det finns så fina färger som den färhen jag har nu!

Nu ska jag sova ska se en teater som min lillebror är med i imorn!

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0