vanlig jag?

Sitter framför datornoch kopplar av lite:)
Jag sitter redan nu och undrar vad jag ska ha för klänning på skolavslutningen?
Här är några förslag:


















Och frisyr ?

ska man ha glammiga lockar



Tunga lockar



Naturliga coola lockar



såkert kort är plattat man kan ha det i skolan men den är fortfarande fint till fest!



Eller uppsatt kanske?

Spänt och perfekt



Eller lite rufsigt?



Eller om man blir trött på håret kan man ju raka av det som Hayden Panettiere



Eller min naturliga look, så här ser håret ut om jag låter bli att göra ngt med det!

(kolla inget smink)


Här kommer dagens fina!(halleluja)





Verkligen skitfin från ellos!
Det var allt från mig imorn blir det egypten bilder Pus puss Annié


Kommentarer
Postat av: Louise<3

Coola klänningar jag tycker du ska ha som miley

2010-05-02 @ 21:21:36
URL: http://louiselea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0