17:12

Hejsan!
Jag ska väll börja med att ursäkta mig för den dåliga uppdateringen och för att jag inte har visat min outfit från i fredags, men då tänkte jag börja med att visa vad min outfit idag!



Idag har jag varit med mamma i stinsen(det är därför min outfit bild är i ett provrum), jag hittade jätte snygga kläder mm där.



Oversize t-shirt från ginatricot 149:-



Jeans tights bik bok 199:-

När jag hade handlat alltihop hade jag bara 50:- kvar och vad kan man få för det?, då hade jag turen att det var rea på smycken på bik bok "ta 3 för 49:-" och jag ba katching!

1.



naw, sööt eller vad!

2.



skittuff, precis vad jag ville ha!

3.



Alla armband plus två halsband = 49:- hur bra och billigt som helst!

Här är också en tröja jag gillar starkt men hade inte pengar kvar till att köpa:
kommer at köpa den så fort jag får pengar igen!



Jag varken kan eller orkar visa vad jag hade för outfit i fredags men jag tog en facelook bild iaf



 Vi ses senare när jag ska lägga ut ett inlägg med roliga bilder på mig och Emmy, nu måste jag plugga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0