min helg

Hallå bloggen ♥
Igår som jag skrev var jag hos min kusin och slagga. Det var jättemysigt! Vi satt på kvällen och myste med sötsaker och titta på melodifestivalen. Jag vet inte vad ni tycker men Anna Bergendahls låt var faktiskt bra, gillar hennes röst. Men det blev ju en massa snack om hennes skor för hon fick ju ett par av "converse" man kan säga att hon blev sponsrad men att annvända de skorna gjorde hon tydligen reklam för converse och det får man inte göra i melodifestivalen så hon höll på att bli diskad men som tur var hade hennes syster ett par lika dana fast gamlare och de fick hon använda vilket jag tycker är konstigt för om ingen hade sagt något hade man inte märkt någon skillnad faktiskt så jag tyckte inte att hon gjorde reklam.
Men jag vet ändå inte om det var rätta att hon vann för att om man tänker på alla poäng som de andra länderna gav så var ju salem al fakir och han Andreas Johnsson som var populärast så de hade kanske gjort sig bättre i eurovision? ;)
Jag har även läst att det är som vanligt en omröstning efter och då fick Salem al fakir 31,6 % Anna fick 27,7 % av rösterna fast lite konstigt kanske men Pernilla Wahlgren fick bra 1,6 % av rösterna(hihi).

Vinnaren :)

Eller skulle han ha vunnit?

Eller han?

Avundsjuk?


Ses Annié







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0