hemma igen

Nu är jag hemma igen och jag har shoppat!!! Och jag shoppade även lite till idag (mamma betalade)
Så här kommer allt nytt!

Först det jag köpte på Gotland:

Jeans: 99:-

Kjol: 179:-

Kavaj: 199:-

Tjocktröja: 199:-

Ring: 39 kr

Jättefin klänning, men jag har inte köpt den(än;)

Nu det jag köpte idag!(eller mamma köpte?)


Jag köpte även ett par strumpbyxor och lite underkläder

Jag tänkte även visa lite bilder från gotland



Det var så stark sol så jag kunde knappt titta det är därför jag kisar med ögonen;)







När vi höll på så tog jag den här bilden och det ser inte ett dugg ut som jag?? 



Jag, Louise och hennes sööta lilla Katt♥





Nu kommer även dagens mysiga outfit;



Det var allt för idag men ses imorn pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0