en dag i stan

Idag har jag varit i stan med min mamma och mina två brorsor.
Min lillebror Wiktor skulle göra nått test för att kolla hans hjärta.
Mina syskon som heter wiktor och linus har inget tålamod, för att när vi var i gallerian sa mamma att de skulle gå och titta på vad de ville och jag och mamma skulle gå i affärer men vi hann bara in i första äffären innan de kom och ville åka, ock såklart var mamma helt plötsligt trött hon me och då skulle vi åka.
Men jag hann köpa några saker iallafall:

Satt på donken och åt lunch                         




Jag var på hm och hittade ett par jättefina shorts men vad tycker ni?

Men här är saker jag faktiskt köpte

Det här är några av vårens färger!


Örhängen från indiska och nagellack från kicks fast jag har bara köpt den som står först, tredje och fjärde för de två andra hade jag innan.

Lite andra drivbilder:











Sist men inte minst en icke drivbild!


Pussar och kramar Annié




Kommentarer
Postat av: Nathalia

haha var det bra med wiktor då?

2010-03-04 @ 14:43:46
URL: http://nsarabia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0