Student!

+Hej all söta! Just nu är jag hos Ylva för att hennes syster Anne tar studenten Grattis Anne!!!
Det börjar bli allt mer mygg och jag har korta shorts på mig så mina ben kommer att vara täckta av mygg när jag går hem, haha. Jag ska lägga in lite bilder från kvällen imorn eller ikväll om jag orkar.
Och mitt på dan hade min brorsa skolavslutning det var hans sista skolavslutning på den skolan och nu ska han börja på gymnnasium, han kommer att flytta till örebro efter sommar kommer att bli tomt utan honom.
Men men, imorn ska jag till jakan eller vällingby med Emmy för att vi ska handla present till Hilda och Nichole som ska maskerad, vad jag ska vara säger jag imorn!, jag lovar att ni kommer att få ett bra skratt!, det handlar ju trots allt om att våga bjuda på sig själv.
Men nu ska jag inte skriva mer för att ingen orkar läsa så mycket vi hörs Annié!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0