Hello

idag har jag varit i skolan från halv 9 till kvart i tio tror jag?. iaf vi behövde bra städa och kolla på en fotbollsmatch sen fick vi gå hem och då gick jag, Erica, Martin och Simon och spelade fotboll. Och sedan joinade Emmy oss.
Vi gick sedan och åt på lilla skälby, min brorsa följde med också,haha. Fast det  var bara jag, Erica, Linus och Martin som åt för att Emmy hade ätit och det hade Simon med, men det slutade med att Simon åt halva min kebabrulle och halva Ericas pommes frittes,haha.
Snart så ska jag, Sara, Nichole och kanske Erica till Hilda och sova där,så ska vi göra oss iordning tilllsammans!
Fan vad skönt att det snart är sommarlov alltså!!
Jag ska till gotland och till stadium sports camp, jag var där förra året med och det var skitkul träffade nya vänner;

ser ni mig?

Jag skulle ha lagt upp bilder från gårdagen men jag har lite brottom så vi ses imorn!
pusspusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0