Akut!

Så att ni inte är oroliga(?) men i söndags på träningen så gjorde jag mig illa och min tränare fick ringa efter ambulans. Jag blev bortbärd på en bår och så åkte vi till sjukhuset där jag fick ta röntgenbilder och nånting annat som jag inte kommer ihåg vad det hette, Jag hade en stödkrage på hela tiden och det var skitjobbigt för jag kunde inte vrida på huvudet, men det var inget fel inget var brutet men de sa att jag skulle ta det lugnt sa sjuksköterskan om jag hade ont eller om jag var stel. Och söta Emmy hade plockat blommor till mig!<3
Men men, imorn FYLLER JAG 14 ÅR!!!!. Imorn så ska jag bedöma åttor och nior på friidrott, i övermorn så ska jag med klassen till stan och på fredag är det skolavslutning!! jag har köpt den perfekta klänningen!, ska lägga ut en bild på den på bloggen snart.

Det var allt hörs puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0