14 ÅR!!!!!!!!!!!!!

Idag fyller lilla jag 14 år!<3 Tack till alla som kom ihåg det!
På morgonen fick jag en camera som jag har veöat ha rätt länge nu och en jeansjacka!
Sen för ungefär 3 h sedan när jag bara väntade på att alla skulle komma hem så kommer Frida M, Erica, Emmy, Sara, Nichole, Hilda, Caroline och Julia hem till mig och de hade bakat en jättegod jordgubbstårta till mig!!




Och lilla jag!


Nu har alla gått hem och lite senare kommer de tillbaka och badar!
Och jag glömde att jag skulle lägga upp en bild på min skolavslutnings klänning!(ignorra ansiktet)


Jag har ialllafall haft en jättebra födelsedag och nästa vecka blir det party!!








Jag har bränt mig:(, men Nichole mår bra!






Det var jättemånga bilder som togs men jag valde några för alla bilder var inte annvänbara!;)
Nu ska jag äta min goda utvalda middag och vi ses imorn!!
Pussar och kramar "fjortizzen", haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0