1 Juni

Glad första juni alla!
Idag har min dag varit rätt snabb för att jsg började 8:10 och slutade 12:45 så j*vla skönt alltså!
Just nu har jag precis varit ute och fotat innför en ny header!, den är snart klar!
Lite senare snart så ska jag och mamma och kanske Emmy till vällingby, för att börja kolla på skolavslutnings kläder!

Här kommer lite bilder från dagen:

Först jag just nu



Frida och jag gör klart hemläxan
 

Look alike?



Det första mina kompisar sa när de såg bilden var att jag likande Nanne Grönvall(?)

Vad tycker ni?

Drt var allt får se om jag bloggar nåt ikväll see ya!







Kommentarer
Postat av: Caroline!

ni var faktiskt lika på dom bilderna :O :D<333

2010-06-01 @ 18:54:36
URL: http://caarroo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0