Sommar!

Hejsan idag ska vi fara hem:( lite tråkigt men samtidigt skönt, borta bra men hemma bäst.
Idag kom även min kusin Defne hit med hennes två barn Linnea och Daniel och Defnes kompis och hennes barn föra att dom ska låna vårt landställe 2 veckor, hoppas de har trevligt!
Nu ska jag även säga att jag har en till blogg med min kompis Louise och det är en blogg där vi bara sk skriv om kläder smycken skor mm, på den bloggen kommer vi inte skriva om vad vi gjort på dagen eller om vårt liv så. Men jag kommer fortfarande att göra det på denna blogg ibland iaf1
Imorn så ska jag sticka till Emmys landställe! så det kommer inte att bli någon uppdatering för ens på onsdag.
Men nu ska jag gå och mata en katt!, (gud vad tråkigt det lät, haha)
Hejdå!

Wiktor och jag♥




Kommentarer
Postat av: louise

den där bloggen verkar inte funka

2010-07-04 @ 17:14:22
URL: http://louiselea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0