Shopping!...igen

Ja som ni kanske förstår har jag vart och shoppat igen, kan inte hålla mig från affärerna!
Fast idag var vi innanför murarna och där finns det en skitbra affär som har sjuktsnygga väskor alltså!, och det bästa är att det bara finns en sort av alla väskorna så ingen kommer ha samma!

Först kommer gårdagens shoppning


Söt tröja från bikbok, det är ju galen rea nu halva priset på reapriset!



Väska från åhlens, behövde en ny den gamla gick sönder, även den här var halva rea priset!



Hittade även de här fina solglaögonen för 29 kr styck!, har över tio par nu, hehe

Nu kommer dagens shoppnig!



Skitsnyggt linne från en liten affär som jag inte kan namnet på men älskar!



Nu har jag hittat min nya skolväska till åttan!, den är från samma affär som linnet!
Jag gillar att man kan ha den åt båda hållen!

Jag och några tjejer funderar på att ta en poledance lektion, haha, det skulle vara skitkul!, då gör vi liksom nånting tillsammans innan skolan börjar!
Ikväll blir det som sagt basar för mig och Louise, hoppas det blir kul, hehe

Hörs sen hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0