Saker om mig:

Bästa ämnet i skolan: Engelska  
Drömjobb: Sångare, skådespelare
Favoritfilm: Bring it on
Favoritspel: Twister
Favoritskådis: Lindsey Lohan
Favoritartist: Shakira
Favoritmat: Mammas köttgryta
Favoritglass: Mjukglass
Favoritfärg: Pastell färger
Hobby: Gymnastik, dans och fester!
Min största ovana: Jag knäcker fingrarna
Min största fobi kallas: Stora spindlar
Något de flesta inte vet om mig: Jag e en ganska bra dansare
Så snygg e du på en skala 1-10: ...?
Det bästa med mitt utseende: Mitt hår om man måste välja, haha
Min största skräck: Mördare
Det galnaste jag gjort: E ganska mkt kommer inte riktigt på nån, haha
Om jag kunde göra en sak för en dag: Så vill jag byta liv med lady Gaga
Om 10 år: Driver jag en mode blogg och sjunger
Drömsemestern går till: USA!!

Hoppas ni lärde er något ♥




 

 

                                                                                                    

 


Kommentarer
Postat av: Nathalia

vill oxå till usa! vi får väl ta em roadtrip till us nästa år ;D

2010-08-05 @ 22:20:42
URL: http://bildmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0