Kl:00:10

Hej all söta!
Idag fyllde Wiktor 9 år!(för er som inte vet så är det min lillebror)
Grattis Wiktor♥


Eftersom han fylldde år så har vi varit på grönan idag hela mi familia, det var jättemysigt!
Senare på kvällen stack jag till strömvallen för att träffa Nikki och sedan stack vi till Sara och sedan stack vi till Frida och skrattade, åt jordgubbar och hade ällmänt trevligt helt enkelt, haha
Imorn hade vi tänkt att bara samlas några tjejor och bada och grilla korv!
Just nu sitter jag och tittar på bring it on, jag är helt sold på cheerleading filmer, haha
Nu ska jag gå vi ses pusspuss


Kommentarer
Postat av: Louise<3

GRATTIS WIKTOR!!! 9 ÅR!!

2010-07-09 @ 09:37:22
URL: http://louiselea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0