I no speak swedish

Godmorgon världen e lite trött just nu för att vi gick och la oss halv 3 och jag var skittrött men klockan halv 5 så kommer Louise katt trixie och lägger sig i sängen, jag trodde hon bara ville ligga där men hon ville nog leka tror jag så jag försökte att få ut henne i 15 minuter men tillslut lyckades jag jag stängde dörren och gick och la mig men 7 på morgonen vaknade jag igen av att trixie lyckas öppna dörren och hoppa upp i sängen igen. Det var en lång natt och det var skitkallt efterssom jag bara sov med ett örngott över mig.
Idag vet jag inte vad vi ska göra faktiskt det e inge fint väder ute så man får se. Nu ska vi käka frukost och vara inne på fb!

Bild från igår


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0