Hej söta!

God natt!(kan ju inte precis säga goddag), just nu e jag ganska trött efter en lång dag!
Jag började dagen med att jogga och sen va inne på facebook med Louise, åkte sedan in till visby och träffade glass på glassmagasinet!, skigott men tog npn marangswish och blev så j*vla mätt alltså åt inte upp hela och sen åkte vi hem och har vart inne på facebook sen dess och msn, mitt liv e så intresant, haha!
I förrgår var jag och Louise och såg Twilight eclipse den e jättebra men början var läskigast blev skiträdd!
Det har även vart pissväder det har blåst, regnat, åskat och blixtat hela tiden var e min sol jag vill steka, haha
Nu ska jag gå och lägga mig god natt♥

Bild från grönan när vi var där med gymnastikgruppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:42:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0