shopping

Hej hallå!
Idag har jag haft studiedag så jag, Frida, Sara och Nichole var i stan hela dagen!
Det var jättemysigt vi åt lunch, shoppade och slutade dan med fika och lite mer shopping.

                                    En "nyttig" lunch

           Fångad av en luftkonditionering utanför PUB

När vi hade gått ganska länge bestämde vi för att ta en fika på Wayne´s coffe!

Lilla jag

                                     Nichole var törstig

                                   Väldigt törstig...


Här skulle det ha varit en bild på Frida men konstigt nog går den inte att ladda upp?, vet inte varför har försökt flera gånger??

                                         Sara i solskenet

Ni tror vell inte att jag kom hem tomhänt?? såklart inte!

Både tröjan och chinosen köpte jag för 99 kr för båda på bik bok!

Foundation H&M 135 kr och nagellacket 18.50 kr cubus

Här är lite andra kläder jag glömt att lägga in tror jag:



Nu blir det träning för mig så ses!















Kommentarer
Postat av: Sara!

Awesome ! :D

2010-02-11 @ 17:59:07
URL: http://zaruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0