HISS OCH DISS

Jag tycker att melodifestivalen är ett bra program, jag bryr mig inte om att andra tycker det är töntigt.

Men jag är j*vligt besviken på svenska folket när pain of salvation gick vidare för att låten SÖÖG!!!
Jag menar man bara att man väntade på att den skulle börja???


MEN Linda Pritchard var så mycket bättre än dom, jag älskar den!
Hon har en skitcool röst hon borde helt klart ha gått vidare

                                 Solklar HISS!!!

                                       DISS!!!


Det var allt från en väldigt besviken bloggare :( 

Pussar er Annié


Kommentarer
Postat av: Frida =)

Det är bra Annie, stå på dig ^^ <3

2010-02-07 @ 21:59:46
URL: http://frlarsson.blogg.se/
Postat av: annie

hahaha

2010-02-12 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0