Sha!

Jag är på lite dåligt humör idag, jag känner mig trött och tråkig:(
Ikväll ska emmy och hennes familj komma hit och äta middag och vi ska vell titta på melodifestivalen:)
Igår sovde jag över hos julia vi skulle ha gått på nått disco men det var tydligen inget så vi tittade på film istället!

                                söta soffpotatis ♥

                                            kuligt!

          Den här bilden är lite läskig, tycker jag ser ut som att hon jagar mig!

                     här är en annan bild jag tog i skolan i fredags



Men nu kom emmy så jag måste gå hej hej!

Kommentarer
Postat av: Din Julle <3

Annie jag e skit fuuuuuul på den här bilden :-( <3

2010-03-05 @ 23:53:48
URL: http://elluj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0