god natt(?)

Hallå!
Annié här ganska sent på kvällen, haha
Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag infa lite om senste nytt, i fredags var det fest på gården, det var roligt men fan vad det blev varmt inne på dansgolvet! man fick typ gå ut flera gånger hela tiden. Men det jobbigaste var att man behövde göra alkoholtest innan man gick in och en tjej tafsade för att kolla om man hade ngt på sig. Men det var flera killar där inne som bara gick fram till mig när jag dansa och ställde sig bakom mig och höll om mig, men jag gick bara där ifrån.
I lördags var jag hemma nästan hela dan men jag köpte skidkläder, två jackor och ett par skidbyxor(en av jackorna var bara en vanlig jacka).
Och idag har jag och mamma varit på ikea och mio för att köpa lite små saker. resten av dan har jag städat och som ni ser har min blogg blivit stylad det har mina vänner Erica, Lollo och Sandra gjort TACK SÅ MYCKET!!
Imorron ska jag på ansiktsbehandling och Emmy ska få fotbehandling.

Här kommer lite bilder på skor jag kommer att använda tills det går sönder i sommar



















                    Här är lite bilder jag tog nyligen







            Nått jag glömt att lägga in tröja bik bok 129 kr 



    Jag älskar den här kavajen som jag har fått av mamma!!



Jag tänkte gå och lägga mig nu men jag skriver mer imorn, men inga bilder på mitt face eftersom att jag kommer se ganska röd ut efter den ansiktsbehandlingen! haha

God natt puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0