dålig uppdatering :(

Jag vet dålig uppdatering, men men, nu är jag här :)
Dagen har varit ganska rolig ovanligt för en skoldag? ÖÖh, haha. Jag har dessvärre fått ett blåmärke av en så kallad "kille" jag inte tänker säga namnet på (men det är inge farligt lovar ;)
Imorgon ska jag på nått disco på fritidsgården och lördag ska jag typ inte göra mycket alls tror jag? men på sport lovet blir det lite skidåkning och en stan trip!
men nu ska jag gå här kommer lite bilder jag tog idag och någon annanbild, hahaha


                                  Dagens outfit



                      Lagt märke till min nya väska




Jag valde, mamma köpte !    
Den kostade igentligen 249 kr men vi fich 25% rabatt så den kostade 187kr. 
 
See u l8er puss puss Annié



Kommentarer
Postat av: Nathalia

snygg väska! kan vi göra något på sportlovet? ;)

2010-02-28 @ 00:54:54
URL: http://nsarabia.blogg.se/
Postat av: annié

ja det vill jag gärna göra vi får höras fölr att jag är upptagen mån-ons <3

2010-02-28 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0