trött...

Godmorgon söta bloggläsare!
Min dag börhade med att jag var tvungen att gå upp kl:06.45 för att gå på Lucia gen.rep Kl:08.00 och sen gå hem för jag börjar inte för ens kl:11.55, så jag är lite grinig över det.

Idag ska jag snart till skolan dåra och i skolan ska vi baka muffins istället för att ha idrott, vi ska baka blåbär, vanilj och choklad muffin, mums!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra det kanske blir nått med B-rudarna eller vara hemma och mysa.

På lördag är det då uppvisning och jag ska vara en del av en gran?... Iaf så måste jag köpa grona tights och var hittar man sånt liksom man tro dt borde finnas överallt men nä, inte på lindex eller kappahl så jag sa kolla på h&m innan uppvisningen och hoppas på det bästa.

Just nu tittar jag på MTV och lär somna snart så vi ses snart.

Hej då♥
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0