mätt...

Åt precis mammas spaghetti och parmesan och innan man äns har ätit halva talriken är man så mätt!
Iaf dagen har vart bra inga jobbiga lektioner iaf så super duper, haha
NU snart är det dags för fristående träning!, och i helgen är det juluppvisning och våran grupp har inte ens börjat öva på det än, och vi har 1 träning kvar, hm det känns väldigt väl planerat alltså.

Snart ska våran klass dömma 9:rna i volleyboll och jag är fett nervös över att göra bort mig, dömma fel och vara allänt klantig...
även våran klass har volleyboll eller alla klasser har det men jag suger ganska hårt på volleyboll och där ska 9:rna dömma oss det spelar ingen roll vad jag gör, jag kommer att skämma ut mig^^

Håll tummarna för mig ses ♥

Här är förresten en jättefin bild tagen av fru. Larsson:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0