18:38

Hej sitter just nu med min lillebror i soffan och väntar på att maten ska bli klar, är ganska så hungrig har inte ätit någon lunch.
Idag var jag och Emmy och Emmy´s familj iväg på en julmarknad men när vi kom fram så var det bara ett rum med typ 4 bord så vi åkte till märsta i stället(tror jag) där det var ett stort hus som var skitfint på utsidan och jag trodde att det skulle vara juligt och lite gammeldags där inne men när man kom in så var det som ett väldigt modernt köpcentrum nästan, vilket var lite tråkigt men men. Efter det lämnade Emmy´s pappa av oss i kista där vi kolla efter julklappar, och jag hittade till mamma men vad kan jag inte skriva, hihi

Imorn är det lucia-tåg för mig, wihooo!, haha. Jag gör det på skoj kan knappt låtarna ens, hehe

Nu väntar jag på att gossip girl ska börja så jag ska ta ett chill pill nu hej då♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0