Kanske, kanske inte?

Vi vet fortfarande inte om det blir ngt Egypten:(
Vi hoppas att vi får svar ikväll. Fast det kan ju bli imorn med, jag vill så gärna åka och lämna kalla Sverige i ett tag.
Iallafall min dag har varit rätt bra inga direkt jobbiga lektioner, men vi har typ 3-4 prov och test till på torsdag?
fattar inte hur de tänker alltså, inte en chans att man hinner me? men om vi åker till Egypten så slipper jag alla prov den här i veckan!

jag just nu kanske inte världens snyggaste bild men men



ansiktet såg så konstigt ut så jag kastade jord på det men om ni kan se så ville jag visa min fläta som man är lite stolt över!



  Nu måste jag tyvär gå och äta see u l8er Annié

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0