första dan

Jag hade jättesvårt att sova igår alltså, jag hade den här "this is my life my friend"(låten från melodifestivalen) i huvudet och kunde inte få bort den så jag låg uppe och lyssnade på låten i mitt huvud i minst en timma!
Men men, dagen har varit rätt lång tycker jag och vi hade ett oförberätt matte prov skitjobbigt kunde inte alla så jag fick gissa lite.
Senare ikväll ska jag jag ha träning nu på fredag ska vi tävla i UMEÅ!!!
Nästa vecka ska jag åka till EGYPTEN!!! Det är mycket som händer.

Här kommer dagens outfit;



Och hår är lite andra bilder jag skulle ha lagt ut för länge sen!;


















Det var allt för idag ses imorn! kram Annié


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0