F************n

Sk*t alltså det här askmolnet från island kommer att göra så jag inte kommer kunna åka till egypten.
Speciellt jag och Emmy längtade så, kommer att bli så sur om vi inte åker alltså.
Men men, jag kan inte kontrollera naturen så vad ska man göra?
Iaf min dag har varit bra för att vi hade inge riktiga skolämnen precis. Vi hade klasstimme, idrott och sedan något som heter "Amatörer möter proffs" det var någon teater grej typ.
För de som är intreserade så var vi en plats från att komma till final, känns som man snubbla på mållinjen. Men den enda anledningen till att vi inte gick vidare var att nästan alla grupper körde kullerbyttor och ljushopp, och domarna bedömmer på hur snygga övningarna är och alla kan sånt här så nhade vi gjrt det så hade vi kanske gått vidare. Fast jag tyckte att själva resan var roligast för man lärde känna varandra bättre.
Imorn vet jag inte än vad som ska hända, men vi får se

ses Annie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0