EGYPTEN!!!!!

Nu är det bestämt molnen har flyttat på sig så vi ska åka tjalalala!!!!
Och jag ska komma ihåg att gratta Erica för att hon fyller 14 dagen då jag kommer hem!
Grattis i förskott, men jag kommer såklart att ringa dig eller smsa dig:)
Det kommer nog inte vara någon uppdatering för att jag inte kommer ha med mig någon dator, men om jag hittar någon kanske jag lägger in ett snabbt inlägg!
Kan ni fatta att jag ska till Egypten YES!!!!!!, fast det är nog roligaste för Emmy för har aldrig varit utanför norden.

Nu måste jag packa så vi hörs kanske om en vecka 
Som min slöjd lärare säger puss och kram cykelram(?)


Förresten här är våran skolmat för dagen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0