tjololololo

Heeej Annié här:)
Jag har inte skrivit på länge så soorry iallafall idag har jag varit på skälby marknad det var vell kul, jag va med Sara, Fanny, Emmy, Frida och mig själv, haha
Jag har fortfarande seriösa problem med min dator så inga bilder än tyvär :(
just nu gör jag ingenting sitter själv och tänker på saker/boys haha. Jag har inte gjort läxan till på tisdag och jag orkar inte göra den nu får göra den imorn. Jag har precis börjat i en ny gympagrupp och det är skit kul vi får göra mer volter och fristående, är över lycklig!!!

MIN VECKA

MÅNDAG: tråkig sömnig dag
TISDAG: studiedag

ONSDAG: läxdag
TORSDAG: längtar till fredag
FREDAG: Emmy och Fanny fyller år + disco
LÖRDAG: träning och va med kompisar
SÖNDAG: städar upp från lördagen ;)

Ses nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0