Rubriken (?)

Hej, jag heter annie och jag är bäst på att hitta på rubriker -.- (eller inte)
Jag är hemma hos errran just nu vi har precis gjort en tröja med detta tryck :




Annié blev avundsjuk // Erica :b

Erica hon ska snart på fotbolls träning, så då får väl jag gå hem och göra läxor.

Idag: Så slutade vi inte enligt chemat (stavning) så vi slutade efter kemin och om man ville skulle man gå och äta och gick dit och åt. Sen tog vi bussen till Vällingby och där gick vi runt och checka lite.
Erica hitta två tröjor, Emmy nada och jag ett linne :)

Erica fick en idé att varje gång vi gick förbi McDonald's så skulle vi köpa en glass ? Ja men Emmy och jag gick med på det, vet inte varför vi gjorde det ? xD Vi gick förbi McDonald's två gånger så nu har jag mat för hela veckan :b

Aja, nu ska jag inte slösa på eran "dyrbara" tid, så hejdå "se u later alagater"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0