??

Jag har inte skrivit på länge igen jag vet men men.....
I lördags hade jag fest med Hilda det var kul, hahahah,det hade mina kuddar iallafall(ni får inte veta vad det betyder)jag hade killar där såklart, och de stack precis innan mina föräldrar kom hem, vi stog på gatan utan skor och då ser vi hur bilen (den mina föräldrar va i) kommer närmre och vi sprang in i huset och satte oss i soffan och låtsades att vi hade suttit där hela tiden. Dan efter sa min mamma att hon hade sett tjejer springa på gatan hahahahah ;)
Helgen innan var jag på grönan med min familj det var sista dan det var öppet och vi hade inte vart där året innan och inte det här året heller (fast jag har vart där med min kusin) så vi tjatade tills vi åkte :D
Vi hade värsta provet i kemi 50 sidor och en fråga stog det "Har du tränat hårt till provet?", jag hade inte tränat hårt alls men det gick bra iallafall!
Det var vell allt som jag har glömt att skriva om see u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0