MY BAD?

Jag vet jag har skrivit det förut men jag har inte skrivit på länge har haft fult upp med kompisar och andra grejor men men. Idag har jag varit med min "kusin" Nathalia. Vi har vart i kista och tittat på fame(förresten den var inte jättebra så det är ingen film jag kan rekomendera precis)och vi eller jag har shoppat rätt så mycket(jag kommer att visa bilder)så jag är nöjd med det. efter kista gick åkte vi hem till Nathalia för de har flyttat så vi ville se den nya lägenheten,den var jätte fin:) iallafall ska sluta skriva nu och visa de här!





Tröja bik bok        199:-

Byxor bik bok        299:-

Pälsmössa jc       179:-

och den svarta saken pennskrin ? 99:-
i den ligger pennor och sudd, kan vara bra att veta...




HÄR ÄR LITE ANDRA BILDER



maggi, erica o emelie(kolla in emelies ögon!)



jag o kati <3



maggi,erica,kati,emelie o sofia!



Och här är allihop!


Hej då nu måste jag gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0