god kväll!

Heej annie här!
Idag har jag varit i skolan och efter det sjussade jag emmy och erica hem till erica (jag skulle också dit), men vi kom aldrig hem typ, för att vi provade olika sätt att sjussa på men vi ramlade bara hela tiden, det var skitkul, hahaha. Det tog oss en timme att komma hem.
Vi va typ bara hos erica i tjugo minuter för att hon skulle på träning efter det så gick Emmy och jag hem till mig.
Det var jag och min brorsa Linus som lagade middagen, den blev faktiskt god!
Sen satt jag och emmy och gjorde matten men det gick segt, vi spenderade typ två timmar på det.
Just nu sitter jag här med min laptop och myser lite, ska snart gå och lägga mig, sweet!
                                                                                                 
                                                                                           DAGENS BILD

Nu ska jag gå ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0